2008.10.31.BackQuarter-「Creep」(不插電演唱)

2008.10.31.信義誠品 4F音樂館

BackQuarter-「Creep」(不插電演唱)


PS.記得觀看時,要把網頁的背景播放音樂給暫停,以免影響觀看



影片提供:KILA

原唱:Radiohead - Creep (music video)
收錄:"Radiohead"Album: "Pablo Honey" - 1993



Radiohead - Creep 「電台司令-討厭鬼」

When you were here before 當妳出現在這裡時
Couldn't look you in the eyes 我眼睛無法直視著妳
Just like an angel 妳就像個天使
Your skin makes me cry 妳的臉龐讓我想哭泣

You float like a feather 妳就像那輕飄飄的羽毛
In a beautiful world 在這個美麗的世界
You're so very special 妳是如此的與眾不同
I wish I was special 我希望我也是如此與眾不同

But I'm a creep 但我只是個怪物
I'm a weirdo 我是個怪人
What the hell am I doing here 我到底在這裡幹嘛
I don't belong here 我並不屬於這裡

I don't care if it hurts 我並不在乎傷痛
I wana have control 我想獲得情緒上的控制
I want a perfect body 我想擁有完美的身軀
I want a perfect soul 我想擁有完美的靈魂

I want you to notice 我想獲得妳的重視
when I'm not around 當我不在妳身邊圍繞時
You're so very special 妳是如此的與眾不同
I wish I was special 我希望我也如此與眾不同

But I'm a creep 但我只是個怪物
I'm a weirdo 我是個怪人
What the hell am I doing here 我到底在這裡幹嘛
I don't belong here 我並不屬於這裡

She's running out 妳又再次遠離我
she runs 妳離開了
She's running out 妳又再次遠離我
she runs 妳離開了
runs runs runs 離開 離開 離開
runs 離開了

Whatever makes you happy 無法讓妳得到任何快樂
Whatever you want 無法讓妳得到妳想要的
You're so very special 妳是如此的與眾不同
I wish I was special 我希望我也是如此與眾不同

But I'm a creep 但我只是個怪物
I'm a weirdo 我是個怪人
What the hell am I doing here 我到底在這裡幹嘛

I don't belong here 我並不屬於這裡
I don't belong here 我並不屬於這裡

沒有留言: